28 Ocak 2008 Pazartesi

ADALARDAN BIR YAR GELIR BIZLEEREEE! :)))

Laos taki nehirler gibi daglari dolasa dolasa ulastik denize, okyanusa..Koh Tao adasinda kaldik bir hafta kadar. Hareketli carsilari, guzel bungalovlari , cistak cistak barlari olan bir ada. Bol bol dalis sirketleri var. Biz de daldik ciktik. Gezdik, yuzduk, motor kiralayip adayi dolastik. Asagidaki fotolar adanin genel goruntuleri.
Turkiye de bir turlu tutturamayip da taa oteki kitada gorustugumuz , cok sevgili arkadasimiz Fazile ve sirincik kizi Gulperi. Aksaminda klasik Turkluk yapip(!) raki sofrasi yaptigimiz esi Sezgin de vardi ama ne o aksamki masadan ne de Sezgin den foto yok yanimda :))
Rakiyi ve mezeleri nasil mi bulduk? Fazile nin adada yasayan kuzeni Devrim de varmis raki, e bizde de beyaz peynir ve siyah zeytin vardi yol boyu tasidigim, biraz domates, salatalik biraz karpuz.. E daha ne olsun de mii? :))
Rastam nasi olmus hehe? :))

Anlami yokmus gibi gorunen son fotoda bir aydir hasret kaldigim yorgurt (nihayet normal yogurt, cunku burdaki yogurtlarin hepsi sekerli!) ve kana kana ictigim ayraaannn!! Ben ki her yemekte yerim bunu neredeyse.. Bu arada yemeklerimiz tutmeye basladi bile of of.. :)
Bugun de gunesi buradan batirdik.. Bakalim yeni gidecegimiz yeni adadan nasil batacak..
:))

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ada çok güzel görünüyo..ya nasıl bi yorum yapsamki tek kelimeyle muhteşem! şuan tek düşüdüğüm şey benimde böyle eğlenceli seyahatlar yapmam gerektiği=)
ya rastalarına bayıldım kamile ablaaa.ama özgür ağbimin güneş gözlükleri senin rastalarını gölgede bırakmış sankim:D
süpersinizzz..öpüyorum sizi kocamann
tuğçee

kamiş dedi ki...

Sen de supersin Tugceeeee! :) canim benim :))

Adsız dedi ki...

Jah Rastafarai!,Yous come een like well cooked & curry.Mi sees that da ground is sun hot, and da birds fly high ova da Chinese skayya.(Mi knows da land is Thai, nuh China but is all Chinese ground foa mi ova there anniway!) Mi love da foto when u put da feet inna da waters. Dat is happy jammin fo'ya. I&I knows that! and when the good jammin is with u inna the waters of da great ocean, mi rememba da good times. A'right, so ear mi now! Da good times o'today is da sad memories o'tomorrow.
Jah be with you all times, one love!

kamiş dedi ki...

Seni gidi isimsiz seniii.. :)))

Adsız dedi ki...

kamiş ve özgür
biz istanbuldayız.buraları bi soğuk bi soğuk bi görseniz.resmen popomuz donuyor.siz orda dalın bakalım.ama yinede güzel be istanbul..sizde özlemişsinizdir heralde.
rastan çok güzel olmuş gerçekten,yakışmış.ama tuğçeninde dediği gibi özgürün gözlükleriyle yan yana koymamalıydın:)
iyi biz şu an num numda yemek yiyoruz ve bol bol yoğurt yiyebiliyoruz burda..sizde gelinde artık bol bol yoğurt yiyebilin!!!
hadi görüşürüz. bye..
zehra, sinem, çağatay
not:çağ sana kamera sormuş hatırlatiim.

Adsız dedi ki...

Kamile teyze ben Sinem. Hadi dönünnn seni ve Özgür abiyi çoook özledim. Karnemde sadece İngilizce 4 diğer hepsi 5 taktir aldımmm hiii. Orda çok ucuz cep telefonları vardır. Bana ordan pembe cep telefonu bulabilirsen alırmısın? 2 ya da 3 milyondur hiii. Ben gidiyorum bye öptümmm.

Adsız dedi ki...

yukarıdaki mesajları yazarken sende bana yazıyormuşsun meğer..
zaten tel mesaj sesini duymuştumda bakmamıştım.ben sık giremiyorum burda internete bilgine..
biz bugün patlıcanlı kepap yedik,yanında beğendi ve güveçte yoğurt vardı.
dünde terbiyeli kereviz yemiştim ondan önceki günde yoğurtlu ıspanak..zaten kayınvalidemin evde yaptığı zeytinyağlı barbunya ve yaprak sarmayı hiç söylemiyim.
hadi öptüm..
zehra)))))))))))

kamiş dedi ki...

Çok hayvansın Zehra! :))

kamiş dedi ki...

Minik sıpaya aferin takdir aldığı için.. Cep telefonuna bakarım canım ama burdaki telefonlar bizim ülkemize uygun olmayabiliyor. Ama bakacağım söz! :)

Adsız dedi ki...

bence siz hiç gelmeyin buralara...Türk yemekleri de kilo yapıyoo zaten...hava buz gibi istanbul da herşey gri..Biz de zor attık kendimizi kaş a... Buralar mis gibi tabii... Uzatabildiğiniz kadar uzatın derim ben...keyfiniz bol olsun ...sevgiyle

kamiş dedi ki...

Valla haklısın Nazlıcım,hakkaten gelesimiz yok bizimde, neyse şimdilik burdayız zaten, soğukları hele hic düşünmek istemiyorum :)
bu zorlukları yola cıkınca düşüneceğim ancak :))
Teşekkürler, sağolasın..Aynı dileklerim seninle..

Adsız dedi ki...

SLM KEMALİ,EN SON GÜNCELLEME YAPMAMISSIN YA NEYSE ARTIK :) FB-GS TÜRKİYE KUPASINDA BERABERE KALDI, GS LİGDE LİDER , BASKETBOLDA 2 ANTALYA TAKIMI 1.LİGDE MÜCADELE EDİYOR,HER HAFTA KENDİ MAÇLARIMDAN FIRSAT BULUNCA BASKETBOLDA SEYREDİYORUM.KENDİ TAKIMIM PEK İYİ GİTMESEDE İDARE EDİYORUZ,ANTALYASPOR BAYAN FUTBOL TAKIMI BU ARADA BENİM ŞU AN ÇALIŞTIRDIĞIM TAKIM.AYRICA A TAKIMIN BİLGİSAYARLI ANALİZLERİ İÇİNDE ÇALIŞIORUZ. :) BEN BİLDİĞİN GİBİ YANİ İŞTE , FERHANDA İYİ 5.AYIMIZA GİRDİK YAZA BABA OLUCAM NASİP OLURSA. SİZİN GEZİ İYİ GİDİYOR TAKİP EDİYORUM ZATEN.... İYİ GEZMELER DAHA SİZE,YAZ BEKLİYORUM , ADOLF :)))

kamiş dedi ki...

Sevgili Adolf, hiç değişmiiceksin demi, değişme de zaten.. Keyfinin iyi olmasına sevindim,yorum yazmana da :) İnşallah herşey gönlünüzce olur,selamlar, swevgiler :))

ayseyaman dedi ki...

Kamiş herşey harika görünüyor, insan merak ediyor ama sizi böyle mutlu mesut görünce de, tamam tamam gezsinler doyasıya diyorum ama özledik cok, daha kaç ay kalacaksınız oralarda..:)
Dükkana paspas yapmaktan canım cıktı :)
Ben en cok deniz kenarları sevdim :) Toprak yerlerde güzel ama en cok sahil güzel pek güzel..
Saçlarında çoook güzel olmuş, eee yorum yazmayınca yazacak seylerde birikmiş...
flickr sayfanız var mı sizin?
vardir vardir...orada eminim daha çok resim vardır...
sevgilerimi gönderiyorum uzaklardan teee uzaklara....

kibariye dedi ki...

Merhaba
size günebakantarlalarından geldim iyiki de gelmişim. Ne kadar güzel geziyorsunuz özendim size keşke bende yapabilsem. Gezdiğiniz yerleri bizimle paylaşmaya lütfen devam edin...