6 Şubat 2008 Çarşamba

BİR ADADAN DİĞER ADAYA

Koh Phayam diye bir adadır ki burası bulmuşuz yeşili maviyi saldık gitti.. :) Bakir mi bakir, araba bile yok adada sadece motorsiklet var. Elektrik bile yarı zamanlı geliyor. Sahili kocaman, yengeçlerin yuvası kumsal , med ceziri inanılmaz, doğası vahşi.. Kaldığımız bungalovlar şimdiye kadarki en iyi yerdi..Bu kadar uzun kalışımız burayı çok sevmemizdendi herhalde..

Özgür önce kendine sonra boby ye boogie board öğretirken :))
Diğer görüntüler efendim.. :) Sol alttaki denizin çekilmesine örnek. O kadar kısa sürede o kadar çok çekiliyorki etkilenmemek mümkün değil.. Bizim hiç alışık olmadığımız bir şey tabi..
Ve gün batımı.. :)

Şimdi güneye doğru iniyoruz. Başka başka adalara..Şimdilik hoşçakalın :))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

kamiş
rasta nasıl yapılıyor ben yapabilirmiyim aqualanda.

Adsız dedi ki...

kamiş
bugün kanyondaydık,kuluklarını çınlattım

Adsız dedi ki...

Canim arkadasim..mailine bile cevap yazamadim. bir sure ist.da degildik. netten uzaktim. gelir gelmez ziyaret edeyim sizi dedim :) mail yerine buraya yazayim bari.. cok guzel gorunuyorsunuz!! cok ozledim seni valla!!!! ama mutlu mutlu gorunce seni ben de cok mutlu oluyorum. sizlere devam devam.. durmayin gari :)) Cok opuyorum. Serap Y.

NiNo dedi ki...

harika fotograflar harika yerler harika pozlar daha nediim :)

Adsız dedi ki...

kamile
biz geldik antalya ya..
ist çok soğuktu dondum valla..ohh burası sıcacık şimdi.
kamile yaa o resimler gerçek mi inanamıyorum çok güzel yerler . hele o sahil ne öyle yaa.ohhh valla..
özgüre çok selam söyle,ikinizide özledik.hadi görüşmek üzere..
zehra

kamiş dedi ki...

Zehra, demek soğuk ha, biz o zaman biraz daha uzatalım hehe, belki soğuklar geçer :))

Serapcım, ben de seni özledim hem nasıl :)) Biz iyiyiz , umarım orda da herşey keyiflidir, gelince artık hasret gideririz hehe :)

Nino, ziyaretin ve yorumun için teşekkürler, gezimize katılman bizi sevindirdi :)

Adsız dedi ki...

kamile
resimlerini ve siteni zehra larda gördüm,bütün bunların fotomontaj olduğunu düşünmek istiyorum.şaka dimi bular..
selamlar kimyacı zuhal..akraban olur.

Adsız dedi ki...

nerelerdesiniz yawww..
zehra

kamiş dedi ki...

Akrabam Zuhal, hoşgelmişsen. Şaka gibi dimi. Ama deil hehe :)) Rüya gibi ve ben uyanmaktan korkuyoruuumm!!! :))

Abla kaybolduk gittik yaa. Okyanusun ortasında biyerlerdeyiz hehe :)))