25 Şubat 2008 Pazartesi

HANGISI DAHA GUZEL, SUYUN ALTI MI USTU MU? :)









Sevgiler :))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

NEMOOOOOOOOOO BİR SÜRÜ NEMO GÖRDÜM ORDA BEN :))MUHTEŞEM RESİMLER CENNET İÇİN ÇOK BEKLEMEYE GEREK YOK SANIRIM ..BEN LİPE LİPE DERİM BAŞKA BİRŞEY DEMEM ARTIK:)TŞK EDERİM BÜTÜN BU PAYLAŞIMLARINIZ İÇİN.KAMİLECİM ÖZGÜRCÜM SEVGİLER SEVGİYLE KALIN MAVİ SULARDA BEYAZ KUMSALDA HAYATINIZ TIPKI BU SUALTI RESİMLERİNDE Kİ GİBİ RENKLİ VE BERRAK GEÇSİN

Adsız dedi ki...

biz yorum yazmaktan yorulduk,siz gezxmekten yorulmadınız...

keşke ışınlanma diye bişey çıksa...
zehra

kamiş dedi ki...

Dilberim ah canim arkadasim ne guzel yazmissin, seni karsimda konusur gordum yorumunu okurken.. Bu guzel dileklerin icin cook tesekkur ederim, insallah sen de sevdiklerinle bu cennete gelir, doya doya yasarsin. Ayni guzel, renkli ve berrak sevgilerimi yolluyorum sana canim, coskun beni cok heyecanlandirdi, sagolasin..

Abla valla ben yoruldum artik ve cok ozledim, neyseki yakinda donuyoruz.. :)