19 Şubat 2008 Salı

LİPE LİPE

Yine epey oldu en son görüşeli. Biz kopmuş, mekanlar değişmiş, tarih birbirine karışmış..Koh Payam adasından sonra hızlıca Phuket, ardından Koh Phi Phi ve Koh Lanta'ya gittik. Buralarda az kaldık, çünkü gitmek istediğimiz bir ada vardıki okyanusun ortasında, küçük mü küçük, mavi mi mavi. Taruato adasının yanında, Malezya sınırına yakın bol rüzgarlı büyülü mü büyülü bir yer burası. İsmi mi? Aşağıda yazıyor :)

Evet Koh Lipe! Büyüsüne gelince, ben anlatmiim, resimler konuşsun.. :)


Biz burayı çok sevdik. Mercanların sahile çok yakın oluşu Özgür'ün balıklarla özlemini giderdi. Hergün şnorkel,maske akşama kadar denizde çok mutlu :))) Birdahaki sefere deniz altı fotoğraflarını göstereceğim sizlere.Sanırım burdan sonra gideceğimiz hiç bir yer bizi kesmeyecek. O yüzden burayı son durağımız yapmayı düşünüyoruz. Zaten süremiz de azaldı. :((
Hadi görüşürüz yine :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Cocuklar, harikasınız, resimlerinize baktıkca cok mutlu oluyorum.Kıskancliktan da catlıyorum. Gezin, gorun, yasayin. Aferin size. Saglikla kalin.

Anne 2

Adsız dedi ki...

Şekercim biz de methini çok duyup gitmeyi istemiştik Lipe'e ama zaman kısıtlığından gidememiştik:(
sayende gitmiş kadar olmasak da oranın havasını biran için soluyor oldum deeeriiinnn deeerrriiiinnn..
denizinde yüzer hissettim..bu bile iyi geldi biran için!! bize de gitmek nasip olur inşallah birgün :) Serap

Hülya dedi ki...

Dönecek misiniz artık?
Lipe cennet gibiymiş gerçekten.Salıncakta ki hatuna bayıldım bu arada;)..
Bir orkide alacağım olsun mu?Hadi olsun;)

Adsız dedi ki...

ADOLF
YA OFFF YAZMISTIM SILINDI GITTI SAYFA SURE ASIMINA UGRAMIS, NEYSE , NEYSE GUZELIM GEZINIZ SUPER GIDIYOR ,SONUNA GELIYORSUNUZ GALIBA ,UZULDUM ,YOKSA ORAYI BIRAKIP BURAYA MI GELECEKSINIZ? YA OFF NE GUZEL MESAJ YAZMISTIN DEMINCEK SILINDI HAVAM KAYBOLDU , NEYSE CANIM , ASLINDA IKAMETGAHINIZI GONDEREYIM BEN SIZ GELMEYIN DICEM AMA :)) , BURAYIDA OZLEMISSINIZDR , OPTUM

Adsız dedi ki...

kamile ben zehra :) kemal paşadan.kesin fotolarını koymuştur bu kız dedim bu siteyi buldum tesadüfen.herşey çok güzel görünüyor.çok imrendim size :) sanırım sona yaklaşmışsınız ama yine de iyi tatiller :)

kamiş dedi ki...

Tesekkurler anne 2. Insallah darisi basina ne diyelim :)

Insallah Serapcim, hatta beraber gideriz insallah birlikte. :)

Hulyacim donuyoruz az kaldi. Tabiki istedigin orkide olsun :)

Adolfcum ozledim valla , guzel evet ama insan ozluyor iste napalim :)

Zehra, hosgeldin. Ne iyi ettin de geldin :) Tesekkurler mesajin icin, cok sevindim.. :)