20 Ocak 2008 Pazar

YOLU YARILADIK :))

Uzundur yazamadım. Çok yol aldık bu arada. Laos'taki başkent Viantian'den Kamboçya'ya, oradan tekrar Tayland Bangkok'a döndük.
Bu foto Viantiane'deki Budha Park'tan. Heryer taştan dev fantastik heykellerle dolu.

Önce Kamboçya'nın başkenti Phnom Penh'deki Royal Plazadan bir görüntü var aşağıda. Sonra hemen Siem Reap ve Angkor Wat.

Tomb Raider filminden de hatırlayacaksınız bu dev ağaçları. Taş yapıları yarıp toprağa ulaşmış kökleri. Çok vahşi ve enteresan manzaralardı..
Angkor Wat'ın çevresindeki maymunlar elimdeki muzlara saldırdıktan sonra susadılar. Bana da içirmesi kaldı! :)) Ay çok tatlılaarr yaaa :))
Simdi yine Bangkok'dayız. Artık adalara geçiyoruz. Bu kadar dağ ,tepe ,taş ,tapınak, toprak yeter, biraz turkuaz deniz, güneş, kum , balık istiyoruz. Hele Özgür dalışlar için kudurdu! Kho Tao adasından başlayalım dedik. Hadi kalın sağlıcakla :))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Canlar süpersiniz.... Çok iyi görünüyorsunuz içimiz rahatladı. Anılar canlandı fotolara bakarken...Umarım biz de kızımızla yaparız yeniden...
Ko tao ya gittiğinizde Banana Rock Bar a gidin muhakkak... Bol bol yüzün, dalın... Bi de Tarutao Adalarını öneririm size. En güneyde Malezia sınırına yakın.

Çok öpüyom sizi, tadını çıkarın

nazlı - barbaros

Adsız dedi ki...

Afferim,çogüzel aynen devam!

Adsız dedi ki...

TÜM BU YAPTIKLARINIZLA YAPMAK İSTEYİPDE YAPAMAYANLARA NASIL BİR DESTEK VERDİĞİNİZİ BİLİYORMUSUNUZ?:))BEN HEYKELLERİN PARKINA BAYILDIM ...

Adsız dedi ki...

kamile teyze..ben sinem ordaki göllerde pirena varmı?

kamiş dedi ki...

Nazlicim sagolasin, isallah siz de yaparsiniz bir gun. Dedigin yerlere gitmeye calisiriz. Biz de sizi optuk, sevgiler..

Dilbercim, seni tum kuvvetimle destekliyorum hem de, kilavuzluk ederim seve seve :)

Sipam,Sinemim, burdaki gollerde pirana yoktur heralde ben hic rastlamadim. Ama denizde kopek baliklari var, hatta Ozgur abin onlara bakmaya can atiyor :))

duyuşen... dedi ki...

uzak doğu ülkeleri eskiden gitme planı yaptığım ülkelerden di ancak,izlediğim belgesellerden yada alışveriş yaptığımız hint çin toptancılarından aldığım bilgilerden sonra temizlik konusunda ciddi sorunları olan ülkeler olduklarını düşünmeye başladım.
fotoğraflar süper insanı merakta bırakıyor ama,yaşam şekli gerçekten şüphelendiğim kadar kötümü merak ediyorum...
size iyi eğlenceler ve keyfini çıkarın ....

kamiş dedi ki...

Merhaba Duyusen,buralarin yasam seklinin nasil oldugu aslinda biraz da bakis acina bagli. Temiz yerleri de var, pis yerleri de , her ulkede oldugu gibi, bizde de oldugu gibi. Gittigin yerler onemli. Genel olarak tropik iklimde sicak havada yasayan insanlar oldugu icin yasamlari kapali yerlerden cok, acik alanlarda yani ev onlerinde, bahcelerde geciyor. Dolayisiyla da yemekler acik alanlarda , sokaklarda da pisiyor. Bu, sanirim sicak memleketlerin ortak durumu. Biz sogugu da sicagi da yasadigimiz icin biraz daha sansliyiz bence.
Eger pis kelimesini kullanacaksam uzak dogudan ziyade , o ulke Hindistan olurdu :))
Sevgiler

Adsız dedi ki...

fotoğraflarına daldık senle konuşmayı unuttuk ablacım=)
o güzelim yeşilliklerin,dağların,nehirlerin bu dünyada böyle bakir kalmasına şaşırıyorum açıkçası...
fotoğraflardan cok mutlu olduğunuz anlaşılıyor.sizi böyle mutlu görünce biz de annemle havalara uçtuk.annemi bilmiyorum ama ben itiraf ediyorum bi yandan da imrendim galiba=)

bütün yolculuğunuz boyunca böyle herşeyin zevkini ala ala gezin.bizim içinde gezin..ki zaten öyle yapıyorsunuz=) bu arada benim için bütün güzel yemeklerin tadına baak!!:D
iyi gezmeler.iyi eğlenceler=)

tuğçe-muazzez

kamiş dedi ki...

Muazzez ablacim ve Tugcecim, ay ne iyi yaptiniz da geldiniz siz de yanimiza. Yazdiklarinizi okurken ben de cok sevindim valla. Tabiki sizin yerinize hatta tum isteyip de gezemeyenlerin yerine de geziyoruz. O yuzden zaten bu blogu yapmamin sebebi, paylasmak :)

Tugce , umarim sen de istedigiun yerlere gitme firsati bulursun bi gun. Ben oldukca hayatinda bu fikir cikmaz zaten aklindan hehe :) Ne iyi iste rehberlik edecek biri var de mi :)

Ve Muazzez ablacim, birlikte oturup belgeselleri nasil izlerdik de mi ya da konusurduk herseylerden.. Cok ozluyorum bazen .. Benim adima sevinmeniz beni daha da mutlu ediyor, iyiki varsiniz :)
Burhanettin abime selamlar:)