7 Ocak 2008 Pazartesi

HEYOO KAYAKIIIING! :)

Num Khan nehrinde tembel kayak sefamiz..
Nehirde yasayan cocuklarin pervasizca oyunlari, gulusleri, mutluluklari.. Bu cocuklar beni cok etkiledi. Yarim saat onlarin karsi tarafa kayikla odun tasiyislarini , tasasiz kahkahalarindan hayati ne kadar oyuna aldiklarini izledim. Bu iki-uc kafadar bana kendi cocuklugumu animsatti. Onlardan biri olmayi istedim o an... Belki de onlardan biriyimdir hala.. :))
Yol boyu karşılaştığımız köylerden manzaralar ve suyun yanındaki yaşam...

Birdahaki sefere Vang Vieng`de olacagiz :))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel fotoğraflar,sizde çok güzelsiniz. ne güzel çıkmışsınız.mutluluk yüzünüzden okunuyor maaşallahh..tü tüüt üüü..
merakla takip ediyorum ,yazmaya devap et.
ablan zehra.(senin sitede bi zehra daha var karıştırma diye)ama prağa beraber gidicez dimii)

Adsız dedi ki...

hayran kaldım bu yaptılarınıza:)süper yerlet keşfedilmiş..bol bol resim ve bilgi istiyorum şahsım adına ..ikinizide kucaklıyorum

Adsız dedi ki...

özgür kız naber?
aldın özgür'ü dünya turuna mı çıktın?resimler çok güzel.belliki gezinizde çok zevkli..yere serdiğin kaplana ve ona benzer diğer arkadaşlarına selamlar..
kuzenin serpil..

kamiş dedi ki...

hehe.. cok saol abla :) ve evet ben gitmek istiyorum, senle de guzel olur. sinem de gelir belki :)

Dilbercim, hosgeldin canim, sagol yorumun icin, donunce sana ayrintili anlatirim artik o zaman:))

Serpil abla, valla hic tahmin etmezdim seni burda gorecegimi , cok sevindim. ne guzel de yazmissin..boby ye selamlarini iletirim tabiki, sen de senin bobyleri benim icin op e mi :)))

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım,
maalesef bloğunu takip eden sadık dostlarından olamıyorum :( bu sadece 2.kez girebilişim. Herşey çok güzel ve keyifli görünüyor. tabii ki sizler de :) Tüm gezinizin hep aynı heyecan ve güzelliklerle geçmesini diliyorum. Fırsat buldukça takipçinizim söz!! Çok öpüyorum. Serap(Nehir'in annesi :))

Adsız dedi ki...

Sırtına bi yelek eline de bi kürek hadi bakam, mutlusun artık demiii!
dere de pek güzel veletler de herbişey olmuş wallaa! kamileeeee!

kamiş dedi ki...

Hosgeldin Serapcim, olsun haberim olmasa da takip ettigini biliyorum . zaten bu geziyi en ayrintili sen dinleyeceksin. onun rahatligi olsa gerek de mi?:))

Adsız dedi ki...

MERHABA UZUN ZAMANDIR AÇMAMIŞTIM ÇOOOK YOL KAYDETMİŞSİNİZ.KORKARIM DÖNÜNCE SİZİ BURALARA SIĞDIRAMAYACAĞIZ.HOŞÇAKALIN.A.BALTACI

Adsız dedi ki...

SUALTI FOTOLARI SÜPER TEKRAR HOŞCAKALIN. BALTACI