14 Aralık 2007 Cuma

YENİ BAŞLANGIÇLARA..

Merhabalaaaarrr!
Şimdiki gezim olan uzakdoğu turumda bol bol yolları keşfetmek, insanları tanımak, yemekleri mmm yemek ve denize dalmak, sahillerde bayılmak (!) , poi çevirmek, oraların gizemini yaşamak ve bakalım başıma ne gelecek diye meraklı meraklı etrafa bakmak olacak . Bu bakışlarımı görmek , herşeye "bu nee bu nee" diye bağrışlarımı duymak isterseniz, ben gidiyoruuumm . Siz de gelin, HADİ GEZELİM!

Bu geziyi eşim Özgür'le yapıyoruz :) Bakalım onunla neler olacak, onu da çok merak ediyorum:)) Tayland'dan başlayacak olan rota zaman içinde belli olacak, kafamıza göre orda burda takılabiliriz :)) Aslında bu konuda siz de bize yardımcı olabilirsiniz. "Şuraya gidin", "şurda bu var" gibi önerilere açığız! Zaten yapabildiğim ölçü de sizi de gezdirmeye çalışacağım :)

Hadi bize iyi yolculuklaaaaarrr!! :))))

8 yorum:

Hülya dedi ki...

Nasıl desem...Yüreğimi de yanında götürsen.Ben de seninle o güzelliklere bakabilsem.İzin var mı?

Yolunuz açık olsun...

Yaren dedi ki...

Cok güzel bir ülke oldugunu oldugunu arkadasimdan duymustum ama yemek konusunda ac kalmislar ve 1 hafta boyunca sadece Mc Donald dan yemisler.Ama tabiki zevk meselesi.Bende mutfaklarini hic sevmem ama tatil olarak cok gitmek istedigim ülkelerden birisi.Sana bol güzel eylenceli günler diliyorum.Iyi pazarlar canim.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Kamile 2 hafta sonra Çin/Wuhan'dayım. Uğrarsan beklerim :)Sana iyi gezmeler, merakla bekliyorum canım izlenimlerinizi ;)

ebrulitatlar dedi ki...

Kamiş'cim iyi yolculuklar. Bizim yerimizede bol bol gez, eğlen. Dönünce görüşmek üzere, bay bay...

gokhan dedi ki...

Gezin tozun eğlenin, Kuma yatın yanın! Sağlıcakla da dönün! (bak bu önemli!)

zehra dedi ki...

kamişcim hadi bakalım..
eski gezi notlarını ezberlemiştim zaten bu gezi notları heyecanlandırdı beni..haberlerinizi bekliyoruz annem ve ben ve sinem ve çağatay..
ablan zehra

gülgün dedi ki...

ben de Afrika da. Ugandadayım.volkanik patlamalar, ay dağları,aslanlar,filler,antiloplar,domuzlar,bufalalar... domuzlar çamur banyosunu yapmayı çok seviyor küçük domuzcuk babasını izliyor çünkü babası hava kabarcıkları çıkartıyor..domuzcuk tek yavru olduğu için onunla kimse oynamıyor ama domuzcuğu onbir akraba üyesi koruyor. :) natıonal geographıc izliyordum da.. ne yapalım ben de böyle geziyorum.. iyi seyahatler...

kamiş dedi ki...

Guzel dilekleriniz ve seyahatimizi paylastığınız icın hepinize ayrı ayrı çook teşekkür ederım. sevgiler saygılar efenim :)